Monday, July 4, 2011

Even a thousand fall

Even a thousand fall (Chinese)


MERCIES THAT RISE WITH THE NEW MORN
SET ME APART AS A NEW BORN
EACH MOMENT I LIVE
BY FAITH I BELIEVE
WITH YOU I'M NEVER ALONE

DARKNESS MAY COME, TRIALS SEEM SO LONG
YOU ARE THE LIGHT I DEPEND ON
THROUGH VALLEYS AND STORMS
YOUR WORD KEEPS ME STRONG
MY SHELTER, REFUGE AND SONG
I TRUST IN YOU

EVERYDAY I LIVE
I KNOW YOU ARE MY GOD
I LIFT MY FACE AND LOOK TO YOU MY LORD
EVEN WHEN THE MOUNTAINS TREMBLE
AND A THOUSAND FALL
I WILL STAND WITH YOU
MY JESUS
TAKE MY ALL


不管遇到什么困难,要记得,耶稣永远是你的帮助。持续地信靠祂。=)

这是一则小故事。

夜里,有个人做了一个梦,梦见他与耶稣沿着海滩散步。
这时,天空闪过他一生所有的情景,而每一幕,他都看见沙滩上有两双脚印。
一双是他的;另一双是主耶稣的。
当他人生的最后一幕闪过时,他再次回头望去,令他惊奇的是沙滩上只剩下一双脚印。
他留意到,在他生命的旅程中,每当最低潮、最伤心的时刻,
沙滩上只有一双脚印。
于是他问耶稣:
“主,你说过一旦我决定跟随你,你会一路伴我同行。
为什么在我生命最困难的时刻,你却不顾我?
耶稣回答说:
“孩子你知道吗?当时我在背着你走啊!


来13:5
... 因为主曾说:“我总不撇下你 ,也不丢弃你。”

No comments:

Post a Comment